01.02.17

Cvičení pro zdravá záda - anatomie

Cvičení pro zdravá záda - anatomie  


Cvičení pro zdravá záda - anatomie

Autor: dr. Philip Striano









Kompletní program pro prevenci potíží a zlepšení zdravotního stavu zad, který obsahuje cvičení, jež pomáhají protahovat, posilovat a zpevňovat zádové svalstvo – od hlavy až po kostrč. Každý cvik obsahuje srozumitelný návod doplněný barevnými fotografiemi a anatomickými ilustracemi, na nichž jsou zvýrazněny svaly, které tímto pohybem posilujete. Díky tomu si dokážete sami vybrat ty nejvhodnější cviky. Autor Dr. Philip Striano je sportovní lékař a silový a kondiční specialista.


Healthy Back Anatomy:
A Chiropractor's Guide to a Pain-free Back


Anatomy of Cycling: A Cyclist's Guide to Strength, Flexibility and Conditioning
Anatomy of Cycling: A Trainer's Guide to Cycling: Jennifer Laurita
Anatomie Cyklistiky: cyklistova příručka pro sílu, pružnost a kondici



Anatomy of Cycling - A Trainer's Guide to Cycling - Jennifer Laurita - 146












Healthy Back Workouts - on Google Play, iTunes & Amazon Appstore


Anatomy of Exercise: A Trainer's Inside Guide to Your Workout
Anatomy of Exercise Encyclopedia: Amazon.co.uk: Hollis Lance Liebman
Anatomy of Muscle Building: A Trainer's Guide to Increasing Muscle Mass
Anatomy of Core Stability
The Student's Anatomy of Stretching Manual: 50 Fully-Illustrated Strength Building and Toning Stretches
Anatomy of Strength Training: The Five Essential Exercises: Pat Manocchia
Anatomy of Cycling: A Cyclist's Guide to Strength, Flexibility and Conditioning
The Stretching Bible. The Ultimate Guide to Improving Mobility and Flexibility
Anatomy & 100 Stretching Exercises for Cycling

















Cvičení pro 50+ anatomie

Váš ilustrovaný průvodce pro sílu, hbitost a pružnost i po padesátce

Hollis Liebman




Zdravá záda
Protahovací cvičení, rozhýbání, posílení, relaxace
Malé cvičební jednotky - velký efekt: Rychlá cvičení na záda, šíji a ramenaRychlá cvičení pro zdravá záda jsou krátká, ale efektivní cvičení, která cíleně posilují zádové svalstvo. Časová náročnost je minimální: Pro prevenci a mírnění bolestí stačí už 10 minut denně. Pomocí rychlých cvičení pro zdravá záda na každý den a pro dosažení speciálních tréninkových cílů můžete snadno sestavit svůj vlastní cvičební program




Build Strong Healthy Feet: Banish Aches & Pains
FrameWork for the Knee: A 6-Step Plan for Preventing Injury and Ending Pain



Audiobook Heal Your Knees:
How to Prevent Knee Surgery and What to Do If You Need It
Lynda Huey




























běh
páteř
svaly
cyklo
cyklistika

Žádné komentáře: