31.05.15

Spotřební kultura, konzum

Spotřební kultura, konzum




Spotřební kultura

Historie, teorie a výzkum

Pavel Zahrádka



Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje.
Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty.

Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti... 




Prezentace na téma: 

"SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ A SEGMENTACE TRHU Spotřební chování a …… Segmentace trhu." 

— Transkript prezentace


Přístupy Racionální modely Psychologické modely Sociologické modely Podnět - odezva








Žádné komentáře: