2. prosince 2022

TOP Jaromír Nohavica

Jaromír Nohavica 1. díl: Píseň je víc než pravda, fakta a realita. Mezi slovy a tóny je něco navíc 




Jaromír Nohavica 2. díl: StB jsem nic nepodepsal. U výslechu si něco psali, ale přečíst mi to nedali




Jaromír Nohavica 3. díl: Neumím psát písně, aby se líbily. Musí se líbit mně, a pak třeba i ostatním



Jaromír Nohavica 4. díl: Doufal jsem, že se lidé už oblbnout nedají, ale někteří se chtějí nechat




Gott a ilumináti, kádrování Nohavici, český rasismus. Karel Šíp otevřeně i o Všechnopárty





David Šanc: Neuznané státy. Kvazistátní jednotky v současném světě (Živě Viničná 7, PřF UK, Praha)





Michal Šnobr: Před námi už jsou jen dvě varianty – chaos v energetice, nebo velmi drahé investice


Křetínský doufá v dotace na britské elektrárny. Mělo by jít o 1,5 miliardy liber




Miroslav Petříček: Už se nám nikdy nepodaří dosáhnout absolutní stability





NOHAVICA - MNĚ SNAD JEBNE 1 a 2 .. (Amfiteatr poruba 30.7.2021)








Jaromír Nohavica: Virtuálka #17 - NA BRNO TO NEPOJEDE


Jaromír Nohavica: Virtuálka #16 - DÁT GÓL


Jaromír Nohavica: Virtuálka #15 - POČKÁME, CO ŘEKNE


Jaromír Nohavica - Černá Ostrava


Jaromír Nohavica - Až to se mnu sekne






Aerodinamika
Aerodynamika
Aerodynamický odpor:
IV. OCTAVIA COMBI - cd 0,26
IV. ŠKODA OCTAVIA - 0,24
Tesla Model 3 - 0,23
Lucid Air - 0,21
Tesla Model S - 0,208
Mercedes-Benz EQS - 0,20
Aion Hyper GT - 0,19
VW XL1 - 0,189
Lightyear 0 - 0,175

https://twitter.com/fakenewsvsdata/status/1622715270476300294



1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Aerodynamika cesta za nízkou spotřebou

https://www.enviweb.cz/91096