15. dubna 2019

Kalkulátor daní a odvodů OSVČ

Kalkulátor daní a odvodů OSVČ



OSVČ má vzrůst sazba daně na 19 %, 3/4 pojistného ale půjdou uplatnit jako výdaj 

Novinky pro rok 2019: Mění se minimální mzda či zálohy pro OSVČ



Kalkulátor daní a odvodů OSVČ za rok 2019

www.penize.cz/kalkulacky#dane

http://kalkulacky2.idnes.cz



Kalkulačka daní a odvodů pro OSVČ 2019 – výpočet daně z příjmů za rok 2018

www.penize.cz/kalkulacky/danova-kalkulacka-osvc

Změny a novinky roku 2019 v kostce




Jak podnikat v roce 2019


Zálohy OSVČ
https://portal.pohoda.cz/pro-podnikatele/uz-podnikam/zalohy-osvc-v-roce-2019

Živnostníci si připlatí. Zálohy na pojistné rekordně vzrostou



Kalkulačka výdajových paušálů 2019

www.financnisprava.cz/cs/dane/dane/dan-z-prijmu/fyzicke-osoby-poplatnik/podnikatel-osvc






novinky

 AdSense, AdWords, Facebook


* Příjem z Google AdSense z nás dělá identifikovanou osobu k DPH, podáváme souhrnná hlášení. Máme mít živnostenské oprávnění viz Výdělek na webu.

* Jsme-li plátce DPH a dáváme reklamy na FB či AdWords, píšeme výdaje do přiznání k DPH i kontrolního hlášení.


www.jakpodnikat.cz/reklama-na-internetu-adsense.php












žl
daň
daně
živost
podnikání

1 komentář:

milda81 řekl(a)...

Tohle je podle mě hodně užitečné, díky mockrát. Sám podnikám jako OSVČ už pár let. V poslední době se mi ale začalo celkem dařit, tak jsem si začal pohrávat s myšlenkou, jestli by se mi nevyplatilo například založení s.r.o. Probíral jsem to i s jedním známým a ten říkal, že při mé situaci by to určitě mělo smysl.