10.07.16

DESATERO POLITICKÉ KOREKTNOSTI po útoku imigranta

DESATERO POLITICKÉ KOREKTNOSTI po útoku imigranta



cituji z fb:

Miroslav Herman - fb
Jak sluníčkově zavrtěti psem aneb DESATERO POLITICKÉ KOREKTNOSTI po násilném útoku, do kterého je zapletený migrant:

1) Vyjádřete obavy, že incident zneužije krajní pravice.


2) Zdůrazněte, že to nemá nic společného s islámem.


3) Naznačte, že vina padá na kritiky islámu, protože muslimy provokují.


4) Nikdy nezveřejňujte fotografii útočníka, když je afrického či arabského původu. A když už ji zveřejníte, tak náležitě "vybělenou" ve Photoshopu.


5) Napište, že za to může násilná atmosféra ve společnosti, která se samozřejmě netýká muslimů, protože islám je nábožentvím míru a tolerance.


6) Zdůrazněte špatný sociální status útočníka, přeplněné byty, obtíže při hledání práce, příběhy o tom jak jej spolužáci šikanovali. Nezapomeňte se zmínit, že byl nepraktikující muslim - v životě nenavštívil mešitu, byl gay, cpal se vepřovým v době Ramadánu a zapíjel to alkoholem. Jeho matka byla prostitutka a otec alkoholik a gambler, co jej neustále bil atd. prostě cokoliv, co v očích veřejnosti by z něj udělalo oběť a nikoliv pachatele. Je jedno že to není pravda, umožní to uplatňovat falešná řešení.


7) Volejte po veřejných demonstracích proti islamofobii.


8) Spekulujte o možném vlivu neonacistů za celou událostí a žádejte posílení pravomocí v boji s krajní pravicí.


9) Pozvěte si do debatních pořadů známé humanistické intelektuály, aby vysvětlili hloupému plebsu že to nemá nic společného s islámem.


10) Vytvořte muslimského hrdinu, který se snažil útoku zabránit a zachránil při něm alespoň polovinu "nevěřících psů".


Z profilu: Petr Šmacho




postmoderní společnost
postkonsumní společnost
postkonzumní společnost

Doba postfaktická? Emoce vítězí. Pravdu má ten, kdo má nejvíce lajků, volíme baviče, říká Špok


psycholog Dalibor Špok

Rozhodujeme se na základě emocí a pocitů, zůstáváme na povrchu a nemáme motivaci přemýšlet, říká psycholog Dalibor Špok o době postfaktické a dodává, že u webu a aplikací trávíme více času než s vlastní rodinou. Sociální sítě nás ale mají odtrhávat od reality tím, že nám ukazují pouze to, co nám vyhovuje. Lidé podle jeho názoru volí baviče, který je schopen vyvolat nejvíce emocí.












Žádné komentáře: