1. února 2009

problem jimm

Jimm je propracovaná mobilní java aplikace pro IM komunikaci.
Ale co s tím když po zdařilé konfiguraci a instalaci se není možné připojit?

Telefon od Vodafone Sony Ericsson V630i mi nahlásil chybu
Požadované TCP spojení nelze uskutečnit (#121.0)

Volal jsem na operátora vodafone a viděl sem, že dotyčná slečna mi moc asi nerozumí.
Ostatní java aplikace mi chodili ale tato ne. Ona slečna mi poslala sms link na http://live.vodafone.com/smsgratis což mě hodilo na nějaké německé stránky vodafonu.
Z této adresy jsem si měl stáhnout jinou zkušební aplikaci ale nic jsem tam neobjevil.

Vydal jsem se tedy na průzkum sám. Google je mocný nástroj :-)
za chvili jsem měl několik relevantních stránek kde někdo řešil stejný problém.

Chyba připojení k síti (I/O error occured) (#120.0) nebo (Requested TCP connection cannot by made) (#121.0)
Doporučuji se mrknout do nastavení, zda máte správně nastaven datový profil Javy, také je nutné mít aktivní GPRS, při trvajících problémech doporučuji i restart telefonu. Nastavení Javového profilu najdete výše.

Mrknul jsem tedy do datových účtů a změnil účet z Vodafone live! na GPRS Web u originál nastaveného vodafone telefonu.
Pustil jsem jimm a jaká radost, šlapal konečně jak hodinky :-)

"jimm icq icons"
jimm icq icons
.
jimm online konstruktér
.
chybové hlášky jimm

Jimm FAQ (update)

1 komentář:

buy sildenafil 160 mg online řekl(a)...

super p force 160 mg Tablet is a combination of two medicines used in the treatment of premature ejaculation in adult men. It increases blood flow to the penis to help men get an erection.