30. dubna 2010

Linux Ubuntu - Road Map

Linux Ubuntu - Road Map



by Gerry Carr




1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

sila pomluv


Vážený pane Chuchmo,
překvapuje mě, že jste se mě nezeptal na všechny ty lži nebo "omyly", kterých se paní Smolíková ve vašem interview dopustila. Například o neúčasti NG na výstavě "von Achena" nebo o mé nepřítomnosti v klubu ředitelů velkých světových muzeí. Nejen, že jsem členem této skupiny od začátku mého působení v NG, ale dokonce se zasedání této BIZOT Group uskutečnilo na konci tohoto května v Praze, kde je hostila NG. A byl tam i vámi zmiňovaný ředitel Louvre, ředitel Centre Pompidou, Grand Palais, ředitel British museum, ředitel Tate Gallery, ředitel Rijk muzea, ředitel Ermitáže a další. Všichni byli ohromeni NG a jejími expozicemi. Můžete se jich zeptat!

Je ostudné, že si tak profesionální novinář jako jste údajně ...

http://zpravy.idnes.cz/milan-knizak-odpovida-kavarne-on-line-jen-si-me-ostouzejte-to-je-dukaz-jak-jsem-dobry-gmr-/kavarna.asp?c=A100618_114237_kavarna_chu



Milan Knížák odpovídá Kavárně-on line: Jen si mě ostouzejte, to je důkaz, jak jsem dobrý