Jedním slovem jednoduše :-)
Asi každý, se setkal s tím, že je poslední roky problém
aby dobře fungoval záznamník hovorů na mobilním telefonu.
To co kdysi bylo u stolního telefonu jednoduché je v současnosti často žel složitější nebo někdy nemožné.
Proč tomu tak je?
Protože si kupujeme nové telefony nebo aktualizujeme OS android na novější verze!
Například pokud instalujete do mobilního telefonu
v tomto případě do telefonu Samsung Galaxy S2x
Třeba přímo z GalaxyStore
Záznamník hovorů App - Callrecorder
https://galaxystore.samsung.com/detail/com.socialapps.callrecorder
Tak vás postupně povede k:
Zde vám oznámí, že od Androidu 10
Google přidal další omezení (restrictions on call recording) pro majitele mobilních telefonů s OS android.
Následně vás povede
a tak dále
a tak dále
a tak dále
To mne přestalo bavit. tak jsem to zatím pořešil starším telefonem.
Když jsem několikrát při smlouvě po telefonu potřeboval mít kopii.
Bylo to při reklamaci nebo objednávce a potřeboval jsem mít jasný zápis (nahrávku) telefonické dohody.
V jednom případě kdy (mobilní operátor) postupně začal lhát o reklamaci se to opravdu vyplatilo.
Nevyplatilo se to před pár měsíců před velkým zdražení el.
Při nové smlouvě po telefonu s fixaci elektřiny.
Zjistil jsem z nahrávky, když letěli ceny nahoru, že zmínili slovíčko, že ve výjimečných případech může dojít k vypovězení smlouvy!
Domnívám se, že by také mohlo jít požádat poskytovatele služby o zaslání nahrávky, nevím.
Také asi fungují různé app (recorder -y) co obchází restrikci posloucháním mikrofonu a reproduktoru.
Což ale min. na některých mobilech asi moc nefunguje.
Samsung Call Recording
Záznam záznamník
smlouva
reklamace ...
Žádné komentáře:
Okomentovat