28. září 2019

SEO








Google ukazuje, jak bude vypadat vyhledávání po schválení článku 11 



Obchodní modely
  • platba za proklik - CPC (cost per click)
  • platba za zobrazení - CPM (cost per mile, platba za tisíc zobrazení), CPI (cost per impression, platba za impresi), CPT (cost per thousand, platba za tisíc zobrazení)
  • platba za proklik s aukční cenou - PPC (pay per click), CPC (cost per click)
  • platba za pevné umístění a čas - sponzorship, pronájem
  • platba za akci, za provizi - CPA (cost per action) - platba za uskutečněnou objednávku, z ceny uskutečněné objednávky, registrace atd.
  • platba za unikátní uživatele - cena za počet unikátních uživatelů, kteří zhlédli reklamu (klikly atd)
  • platba za shlédnutí videa / části videa
  • platba za konverzi / prodej / získaný kontakt / uskutečněnou akci

searchengineland.com
https://searchengineland.com/eu-copyright-directive-nearing-final-form-as-google-tests-stripped-down-news-serps-310494



The 50 Safest Cities in the World Gallery

















Žádné komentáře:

Okomentovat