Spotřební kultura, konzum
Spotřební kultura
Historie, teorie a výzkumPavel Zahrádka
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje.
Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty.
Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti...
Prezentace na téma:
"SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ A SEGMENTACE TRHU Spotřební chování a …… Segmentace trhu."
— Transkript prezentace
Přístupy Racionální modely Psychologické modely Sociologické modely Podnět - odezva
Žádné komentáře:
Okomentovat