Business - Obchod
SalesNews.cz
KOUČINK MANAŽERŮ | KOUČINK OBCHODNÍKŮ
Jak vybudovat a rozvíjet tým?
Jak vybudovat a rozvíjet prodejní tým?
Žádná firma nemůže být lepší než její leader
Obchodní dovednosti v praxi
KOUČINK OBCHODNÍKŮ
Přijďte zjistit, v čem jste jedineční a jediní
Rozhovor s Václavem Šlapákem, majitelem společnosti Skills
Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka
Edison se držel výroku: „Klíčem k úspěchu je pokus. Ne jeden pokus. Ale tisíckrát opakovaný pokus. Pokus, který prošel tisíckrát křížovým výslechem.“ Ve skutečnosti je tento výrok od Faradaye. Edison, vynálezce žárovky, se ho ve svých pokusech držel stejně jako před ním Faraday, objevitel elektromagnetické indukce. Tento klíč k úspěchu, pokus, se dá docela dobře použít nejen při objevech, ale také při obchodování. Bude to chtít čas a ještě hodně opakovaných pokusů (v podobě obchodních schůzek), než se aspoň trochu naučím obchodovat. Zatím mi pomalinku dochází, co mám při obchodních jednáních dělat. Z toho jasně vyplývá, že nejdříve musím „lítat“ po schůzkách a nabírat zkušenosti (tj. kvantita schůzek), než se dostaví i žádoucí úroveň průběhu schůzky (kvalita schůzek s objednávkami na konci)... zdroj
Základní přesvědčovací nástroje
Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu – teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich význam
Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah
dluh
Defenzivní chování znemožňuje spolupráci
7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými
Jak zdravě povzbudit zaměstnance k práci, aneb Chřadne-li zaměstnanec, chřadne i firma (I. díl)
Žádné komentáře:
Okomentovat