14. prosince 2014

Business - Obchod

Business - Obchod


SalesNews.cz


KOUČINK MANAŽERŮ | KOUČINK OBCHODNÍKŮ


Jak vybudovat a rozvíjet tým?

Jak vybudovat a rozvíjet prodejní tým?



Žádná firma nemůže být lepší než její leader




Obchodní dovednosti v praxi


KOUČINK OBCHODNÍKŮ


Přijďte zjistit, v čem jste jedineční a jediní
Rozhovor s Václavem Šlapákem, majitelem společnosti Skills



Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka




Edison se držel výroku: „Klíčem k úspěchu je pokus. Ne jeden pokus. Ale tisíckrát opakovaný pokus. Pokus, který prošel tisíckrát křížovým výslechem.“ Ve skutečnosti je tento výrok od Faradaye. Edison, vynálezce žárovky, se ho ve svých pokusech držel stejně jako před ním Faraday, objevitel elektromagnetické indukce. Tento klíč k úspěchu, pokus, se dá docela dobře použít nejen při objevech, ale také při obchodování. Bude to chtít čas a ještě hodně opakovaných pokusů (v podobě obchodních schůzek), než se aspoň trochu naučím obchodovat. Zatím mi pomalinku dochází, co mám při obchodních jednáních dělat. Z toho jasně vyplývá, že nejdříve musím „lítat“ po schůzkách a nabírat zkušenosti (tj. kvantita schůzek), než se dostaví i žádoucí úroveň průběhu schůzky (kvalita schůzek s objednávkami na konci)... zdroj



Základní přesvědčovací nástroje
Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu – teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich význam



Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

dluh

Defenzivní chování znemožňuje spolupráci



7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými



Jak zdravě povzbudit zaměstnance k práci, aneb Chřadne-li zaměstnanec, chřadne i firma (I. díl)










Žádné komentáře:

Okomentovat