18. března 2009

Skončila opět parlamentní demokracie v Česku?

Skončila vítězstvím ČSSD v krajských volbách parlamentní demokracie v Česku?

Asi ano, zákony lze všemi možnými způsoby beztrestně obcházet.
Zákony může určovat populista v moci postavený.
Mistr v obcházení zákonů je populista Rath vedený soudruhem Paroubkem.

Veřejný vzkaz "mému" krajskému zastupitelstvu:
Neposílejte mi žádný "Váš" propagandistický leták o tom co pro mě děláte v kraji!
Nemáte žadné právo mrhat s penězi, které jste mi na daních odebrali!!!
Nemáte žádné právo říkat že mi něco dáváte zadarmo!!!
Právo říkat že mi něco dáváte máte pouze v případě že by to bylo z Vaší kapsy!!!

Jaká je cena jednotlivých služeb státu
Proč komunisté mají tolik hlasů
Zlatý standard - Gold Standard

www.CenaStatu.cz
.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

optimismus je nedostatek informací…