3. května 2008

Jak odemknout SD kartu

Jak odemknout SD kartu?
SD card with lock broken?
SD - Secure Digital

Stalo se mi že se mi vylomil zámek na SD kartě viz. obrázek

Foťák hlásil "CARD LOCKED" a já byl smutný že budu muset zbytečně vyhodit 4GB SD kartu.
Lámal jsem si hlavu co s tím? Jak mám udělat přepínač pinů uvnitř karty a vůbec mi nedošlo jak je oprava jednoduchá:) Tento zámek pracuje na stejném principu jako například zámek na staré známé disketě. Čtečka karty pozná v které poloze je zámek a podle toho kartu přečte nebo nepřečte. Stačí tedy zámek zalepit zpět nebo vytvořit jeho platovou nebo třeba papírovou náhradu a karta je opět funkční:)


kdo má kartu skutečně nefunkční může zkusit návod níže
Ztráta dat na SD kartě

Paměťové karty

Paměťova karta

czc.cz Paměťové karty

Paměťové karty

Eye-Fi 2GB SD karta s WiFi

Záchrana dat z paměťových karet

Standardy paměťových karet

Paměťové karty, není rychlost jako rychlost

Test 20 paměťových karet: 1. část

Test 20 paměťových karet: 2. část

MMC/SD/SDHC card library

SD/MMC knihovny pro AVR
Knihovny pro snadné a rychlé připojení paměťových karet k mikroprocesorům řady AVR.

Microcontroller board with Ethernet, MMC/SD card interface and USB


5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Záchrana smazaných fotografií z paměťových karet

http://mlhovina.i-auto.cz/fotografie/90/zachrana-smazanych-fotografii-z-pametovych-karet/

Anonymní řekl(a)...

Vyrobena první paměťová karta SDXC, žádné zařízení ji ale neumí přečíst

www.swmag.cz/novinka/376/vyrobena-prvni-pametova-karta-sdxc-zadne-zarizeni-ji-ale-neumi-precist/

Anonymní řekl(a)...

Děkuju za radu :)

Anonymní řekl(a)...

Neskutečná rada :) díky moc a všem doporučuji...do 3min ji máte opět v provozu ;-) akorát do budoucna radím volit přenos přes kabel a kartu z portu vyndavat jen v nutných případech

Anonymní řekl(a)...

nejde my to potřebuji pomoc předem děkuji moc